Sider

mandag 7. juli 2014

Feriekreativitet



Etter en hel uke sammen med tantebarna mine forelsket jeg meg helt i perler.
Det er en aktivitet vi har gjort heller lite av her i huset. 
Men med disse mini Hama perlene jeg fant på Søstrene Grene ble jeg bare i så godt humør.


Og inspirasjonen kom flyvende (over internett) til å lage mer.. 
med de "store" (midi/vanlige) perlene som sikkert har støvet ned i borti 7-8 år.


Det er minecraft som gjelder, og de skal brukes.. i rollelek.. og sverdet er ca 15cm langt.
Derfor måtte de strykes på begge sider, slik at de ikke faller fra hverandre hele tiden.



De rosa våpnene er visst "enchanted" og visstnok veldig bra.
De blå er "diamond sword, pickaxe, og axe som også er noe av det beste.. har jeg hørt.. =)
og ikke minst "redstone" og "usynlighetsdrikk"
Nå må "zombiene", "creeperne" og "slimeballene" passe seg


Etter en dags bruk er de fremdeles intakte og uten synlig slitasje.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar