Sider

lørdag 14. juli 2012

Sommerprosjekt / Summerproject


Akkurat nå holder jeg på å strikke meg en jakke.
Har holdt på en liten stund da, innimellom de bøkene jeg har lest i våres.
(De 4 bøkene i Twilight sagaen og Reisen Hjem)
Pluss alt det andre pusleriet jeg holder på med som dere har sett her.

Right now I'm knitting myself a jacket.
Has kept it going a little while now, in between the books I've been reading this spring.
(The four books in the Twilight saga and The Journey Home)
Plus all the other little projects I'm working on that you have seen here.

Og denne kurven av restegarn (ICE fra Drops).

And this basket of scrap yarn (ICE from Drops).

Og disse blomstene av diverse restegarn
And these flowers of scrapyarn

Jeg har kommet så langt på jakken til nå
Bolen er ferdig opp til armhullene
Og er strikket i helpatent på pinne 6

I've come so far on the jacket to date
Body is finished up to the armpit
And is knitted in english rib stitch on needles size 6mm


Har akkurat begynt på første armen.

Have just started on the first arm.


Knappene jeg har planer om å ha på er mer "Lisete" som du kan se på toppen av innlegget.
The buttons I plan to have on are more "Lise" that you can see on the top of the post.

Mønsteret er fra garnstudio og kan finnes HER
You can find the pattern HERE
Heldigvis er alt vær godt strikkevær.
Fortsatt GOD SOMMER!!

Fortunately, all weather is good knitting weather.
Continued HAPPY SUMMER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar