Sider

fredag 12. oktober 2012

Boo!!

 
Har prøvd meg på et pop opp kort i kveld.
I Halloween tema.
Fikk for en tid tilbake en bestilling på invitasjoner med litt bevegelse i
og har da kommet opp med denne ideen (i siste liten som alltid).
 
Etter å ha søkt litt rundt på YouTube
uten å finne noen bra (halloween) ideer (for voksne)å bli inspirert av
 fant jeg en annen morsom sak (bryllups tema)
som kunne konverteres (på en måte) 
 
I have tried to make a Pop Up Card tonight.
In a Halloween theme.
(I got a request some time ago)
I came up with this idea (just in time)
 
After browsing YouTube in search of cool halloween popup cards thats more grown ups
I found this cool card (wedding theme) that i made my own.
 
 
Jeg er ikke ferdig og dette er det første forsøket
men jeg synes at det blir kult så jeg måtte dele det.
 
I'm not finished and this is my first try
but I'm so happy with it so far and have to share it.
 
 
I'll be back!!
Mohahahahaaaa......


2 kommentarer:

  1. Lise, dette kortet er utrolig kult!!

    SvarSlett
  2. takk Helle. Enda det ikke er helt ferdig. skal lage fler i kveld. kanskje det blir en snutt på youtube med det også.

    SvarSlett