Sider

onsdag 10. oktober 2012

Gaveesker / Giftboxes

 
I helgen fikk jeg endelig besøkt fetterne mine som har fått barn i det siste.
Ei søt lita tulle på 2 mnd og en nydelig aktiv liten gutt på 7 mnd.
 
De fikk hver sin lue som jeg har postet om tidligere her.
Men de måtte jo få en skikkelig innpakning.
 
This weekend I finally got the time to visit my two cusins who became fathers lately.
A cute little girl (2 months) and a active little boy (7 months)
 
I gave them each a hat, that I posted before.
But they deserved a proper wrapping.

 
Jeg laget enkle esker av 12 x 12" Bazzill.
 
I made simple boxes from 12 x 12 sheet Bazzill.
 
 
Jeg pyntet med stempler fra Melissa Frances og
Distress Ink: Salty Ocean og Picked Raspberry (summer limited edition)
 
I embellished with stamps from Melissa Frances and
Distress Ink: Salty Ocean og Picked Raspberry (summer limited edition)
 
 
Til slutt laget jeg et enkelt kort med Babyfaktastempel på forsiden til hver av eskene.
 
Then I made a simple card with Babyfacts on the front.
 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar