Sider

søndag 26. august 2012

Audun og Christine


Flere som gifter seg.
Laget dette kortet for mamma. Og jeg liker å gjøre det personlig
 så derfor må navnene på på framsiden. Og fra tid til annen kan det oppstå en liten feil.
I mitt lille hode hadde jeg fått det for meg at den heldige jenta heter Kristina/Christina og var av den grunn helt opphengt i hvordan hun stavet navnet sitt... på starten av navnet...
Og "nå" (i skrivende stund) rett etter at kortet er sendt dobbeltsjekket jeg navnet igjen.
(ikke at jeg skjønner hvorfor, men fikk en følelse)
Og da leste jeg jo hele navnet ikke bare Chri...stin E!!

Æsj..

Men stemplet navnene på nytt så de blir satt på 3D puter over feilen min.
Så da blir det jo bra til slutt


More people who merries.
Made this card for my mum. And I like to make it personal.
I therefore need their names on the front.
And sometimes I get it wrong.
Because in my "little" head I had desided that the lucky girl was named Kristina/Christina.
I only focused on the beginning and did not read the whole name.
And "now" after i mailed the card to my mum i desided to check it again.
Guess what?? Her name is Christin E!!
Ugh..

I stamped them again and poped up on gluedots (3d) to correct my error.
It will turn out good in the end.


Men innsiden er prikkfri.

But the inside is flawless.

Det viktigste ved å gjøre feil er å ikke la det ødelegge men gjøre det bedre.
Uventede feil er skjelden uløsbare hvis man har fantasi.
 Ofte er løsningen bedre enn originalen.

It's not wrong to make errors, as long as you make the best of it.
With a bit of fantasy. 
Often the end result gets better than the original idea.
 
 
Jeg laget også dette kortet, for pappa
Det har en grønn base med hvit hevet front med utskjæringer.
 
I also made this card, for my dad to give away.
It has a green double base with a elevated white front with cut outs in it.
 
 
Jeg stemplet navnene rett på fronten (riktig denne gangen)
Og pyntet med små røde hjerter og noen halvperler
 
I stamped the names directly onto the front of the card (correct this time)
and embellished it with red hearts and halfpearls.
 
 
Hvis du ser nøye etter, på bildet under, kan du se jeg har brukt Glimmer Mist (perlemor)
for å få litt glitter effekt på kortet.
 
If you look closely, om pic below,  you can se the Glimmer Mist I used to sparkle it up a bit.
 
 
 
Søte små hjerter i hvert hjørne inni.
 
Cute hearts in the corners inside.
 
 
Signering på baksiden.
 
Signature on the backside.
 
 
Gratulerer til brudeparet!
Congratulations to the newlyweds!
 

2 kommentarer:

  1. Digger det grønne og hvite kortet! God inspirasjon :)

    SvarSlett
  2. Takk Helle. Jeg finner mye inspirasjon hos deg også.

    SvarSlett