Sider

fredag 10. august 2012

Siri 30 år


Dette kortet har jeg laget på bestilling. Jeg fikk frie tøyler så da ble det slik:

This card I made on request. I could do as I wanted to so this is how it turned out:

I sterke farger.
Kortet kan åpnes på to steder. Under 30 tallet og på vanlig måte.

In bright colors.
It opens in two different places. Behind nr 30, and the standard.























 Jeg har brukt Silhouette Cameo til å skjære ut 30 tallet, og den doble kortbasen til 30 tallet.

I used the Silhouette Cameo for the number and the double base for it.

Den grønne matten har jeg punchet ut med Martha Stewart's punch around the page.

The green mat is punched out with Martha Stewart's punch around the page.

På tallene stemplet jeg mottagerens navn før jeg brukte sandpapir for å slipe bort noe av stempelsverten. Dette ga en fløyelslignende overflate som ga fin tekstur.

I stamped the recipients name on the numbers and then I sanded it down to get a more calm look. This made a nice texture, like velvet.



Basen på kortet er fra Sassafrasslass og heter "Daydream"
Den andre kartongen er forskjellige varianter av Bazzill.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar