Sider

lørdag 1. september 2012

Olaveske(r) / Jeanspurse(s)

 
Jeg gjør som sagt mye rart men denne uka har jeg ikke hatt energi og overskudd til noen ting.
Men jeg laget en veske forrige helg av gamle olabukser.
 
I do many different things, but this past week I have not had the energy to do anything.
But I made a purse last weekend out of old jeans.
 
 
Her er slik de så ut før jeg startet.
 
This is how they were before.
 
 
Av 4 bukser fikk jeg laget deler til 10 vesker.
6 store og 4 små.
 
I cut out parts for 10 purses in two sizes out of the 4 jeans.
6 big ones and 4 small.
 
 
Jeg har ikke tatt bilder underveis, men det kommer flere
når jeg får satt meg ned å sydd sammen resten.
 
I didn't take any pictures during my work but I'll show more
when i get the rest of them done.
 
 
Den ene veska jeg ble ferdig med ble slik,
og Martine ga den bort til ei i klassen som hadde bursdag på mandag.
og nå ønsker alle jentene seg slik vekse.
 
The one i finished ended up like this
and it was given away on monday in a birthdayparty.
And now all the girls want one.
 
 
Veksen har magnetlukking og kult lilla stjernefor
 
It has a magnetic lock and cool stars inside.









2 kommentarer:

  1. Kjempefin!! Du er ordentlig flink! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, jeg laget 7 vesker som jeg ga bort til jul 2011. 2 i denne størrelsen og 5 større. Skal vise fram de senere. =) Kanskje noen kommer for salg her.

      Slett